Estic Gorda
Hola! Mira,tinc 14 anys i pese 77 kg. Hi ha gent que hem diu que estic bé, però no es aixì. Vaig anar al metge i hem va fer una 'dieta'. Jo cumplisc amb tot el que hem va dir. Però no conseguisc baixar de pes. Tot açò es desde fa unes setmanes. (També faig esport 2 dies a la setmana i vaig tots els dies a caminar) Se que soc un poc paranoia,perquè en tan sols 2 setmanes a lo millor no s'aconseguix baixar uns kilets. Si més avant,la dieta no funcionara,que podría fer? Que m'aconselles? Es que estic molt preocupada, perquè una amiga meua hem va donar el num de telèfon del seu cosí, i senc algo per ell, i ell per mi també. No ens hem vist mai però ja hem dit moltes vegades de quedar per coneixer-nos, i tinc por de que deixe de sentir el que sent per mi, per culpa del meu fisic. Totes les meues amigues están primes i això també hem fa sentir un poc mal. He llegit alguna que altra consulta que fan altres xiques,que diuen que pesen 50 kg amb 14 anys. Ja m'agradaría a mi pesar el que pesen elles, i estar contenta amb el meu cos i no passar més per l'infern que estic pasant. Aixó de plorar totes les nits per culpa del teu pes...
Se que no hem podrás ajudar,Però necessitava contar-ho. Un petó.
Sara Bujalance

Hola directioner17! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Tal i com dius tu, 2 setmanes és massa poc temps per observar resultats amb la dieta. Una bona dieta funciona a poc a poc. De fet, desconfia de dietes amb les que perdis pes ràpid, perquè l'únic que aconsegueixen és tornar a guanyar-lo igual de ràpid. Pel que dius el teu metge ho està fent bé. El millor que pots fer si tens dubtes sobre la dieta, o si passat el temps no veus resultats, és parlar directament amb el metge que et porta, ell/a mirarà de solucionar-ho. Pel que fa al noi que t'agrada i amb el que estàs parlant, et recomano que no deixis de quedar amb ell per por a mostrar-li el teu físic. Si no quedes amb ell que sigui perquè no vols veure'l, però no perquè el físic et frena. Així que si tens ganes de quedar amb ell, que no t'ho impedeixi la preocupació pel físic. Si li agrades de debó, li agradaràs tal i com ets. I si rebutja el teu físic, aleshores és que no et mereix perquè no és capaç de veure la bellesa que hi ha en tu. També és molt important que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos. Et mereixes ser feliç i és injust que ploris i ho passis malament per aquest tema. Parlar amb la teva familia i amics t'ajudarà a sentir-te millor, i també podria ser bona idea que parlessis amb un psicòleg, de cara a que t'ajudés a trobar-te millor. Molts ànims i molts petons!!