AJUDA!! I TAMBÈ TINC UN DUBTE URGENT!!!!!
Jo sóc un noi que m'agrada molt l'esport i en faig sovintment, menjo equilibradament(des de tota la vida) i mai he aconseguit tenir un bon físic, havia pensat en comprar el somatoline cosmetic hombre, i volia saber què en penses tu d'aquesta crema, realment funcióna? a partir de a quina edat es pot començar a aplicar?, etc.. Aconselle'm sisplau! i si hagues alguna altre manera o forma de aprimar-me (que funcioni) i aconseguir un bon físic apart de fer el qe estic fent!
MOLTES GRÀCIES!
Sara Bujalance

Hola! Jo no t'aconsello comprar cap crema tipus somatoline perquè no funcionen. Et gastaras el diners i no tenen els resultats que prometen. A més, menjar equilibrat i fer esport són les úniques pautes que realment serveixen per mantenir un bon pes. (En aquesta pàgina trobaràs informació sobre com fer un hàbit alimentari saludable que et permeti mantenir el pes:
). El que sí has de tenir molt en compte és que la clau per sentir-se bé amb un mateix és acceptar-se a un mateix tal i com és. Pensa que el físic depèn, en bona part, d'un tema genètic, que no podem canviar, i que per això és tant important acceptar-nos tal i com som, perquè no ho podem canviar. Fes un estil de vida saludable, acceptat tal i com ets, valorat positivament, donat permís per equivocar-te com tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé. Tot això et servirà per sentir-te bé. Molts petons!!