m'han fet bullyng...
hola, ja fa uns... 2 anys que em varen fer bullyng, ara estic una mica espantada perque estic una mica rodoneta i ara que paso a l'insti... potse men tornen a fer, no se si mentens, mes que res em costa expressarme per aquests tipus de temes, espero ajuda siusplau. gracies, petons!!!
Elena Crespi

Hola meryLOL!
No té perquè tornar-te a passar el mateix. El més important és que tu en puguis parlar amb algú de confiança: amigues i els pares. Que els hi puguis dir la por que tens i si notes que en algun moment algú et tracta malament, no deixis que passi el temps i ho diguis el més aviat possible.
El canvi a l'Institut et pot ajudar a que tot sigui diferent. Si t'agafes l'inici amb il·lusió i ganes, si et valores i t'estimes a tu mateixa (encara que estiguis rodoneta, això no ha de comportar que ningú et faci bullying), etcètera... pot ser l'inici d'una etapa que segurament no serà fàcil però que pot ser molt bonica en la teva vida.
T'enviem una abraçada i molta energia per encarar aquesta nova etapa de la teva vida!
Bon estiu!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres