Recuperar el meu ex novio
Hola bona nit Elena. M'agradaria fer una consulta. Portava un any amb un noi amb el que es el primer que mi sentia a gust. Mai he estat infidel ni he fet cap cosa que em pugui sentir culpable, sinò tot el contrari, sempre ens hem respectat. Jo he estat la seva primera novia. La veritat es que va costa molt que la relació arranqués cap a algo serio ja que és un noi complicat. Farà cosa de dues setmanes que vem marxar de vacances i el dia que marxavem el vaig cridar una mica perquè mai em contesta pel whatapp. A sigut la primera discusió durant tot aquest temps que hem tingut així més forta però es va solucionar al mateix dia. Els dies en el viatje tot va anar bé tot i que jo sentia que preferia esta més amb els amics que amb mi. Allà molts nois anaven darrere meu tot i que jo mai vaig arribar a fer res, només vaig mantenir alguna que altre conversació. El meu novio ho veia però mai sa mostrat gelòs, cosa que m'extranyava i no entenia. L'últim dia de vacances em va dir que ja no sentia el mateix per mi(Això m'ho va dir a la nit i justament l'endemà que era l'últim dia vem passar tot el dia junts com si res, tant bé com abans)A l'arribar cadascú a casa seva jo vaig prendre la decisió per no dirli res i ell la mateixa nit va obrirme pel whatsapp i jo li vaig respondre: que vols? (una mica borde) i a partir d'aquí ja no em va contestar. Tot i que al cap d'un dia em va tornar a obrir per preguntar-me com estava. Jo li vaig contestar que tot bé i ell em va dir que lo últim que voldria és que estigués malament, que va estar-hi donant moltes voltes al tema i que si jo estic bé així ell es queda més tranquil. Es va despedir amb un anem parlant i porta dos dies que ja no m'ha tornat a dir res més. La veritat es que estic una mica confosa perquè fins ara les coses havien anat molt bé i no em puc creure que d'un dia per l'altre mestimi menys que abans. Nose si hi ha algún metode relacionat amb l'horòscop per poder recuperar el seu amor. És tauro. Creus convenient que parli amb ell?? Moltes gràcies elena i disculpa'm per aquest text tant llarg.
InterPersonal

Hola gabb! Sóc l'ELi Aulet. PSICÒLOGA D'INTEPERSONAL. Doncs sobre mètodes horoscops i això jo no en faig gens de cas. Així que si vols una solució màgica jo no et puc ajudar. No confio gens en la màgia !!!
Ara, entenc que estiguis confosa, però sembla que ell ha posat un límit. Planteja't realment si vols anar-li al darrera. Et sentarà bé fer això? Li pots dir que tu l'estimes i que el trobes a faltar però que respectes al seva decisió, encara que no la comparteixis.
Potser a vegades funcionen aquests espais. Centra't en tu i observa si és el que vols.
sigui el qeu sigui hauràs d'acceptar la decisióq eu ell prengui. Dóna 't un temps i escriu i distreu-te amb els amigues. Així passa millor...
una abraçada.
ELi Aulet