Aspecte
Tinc molt de cabell i llis, i trobo que no te gaire gràcia, es "soso".
Voldria saber si hi han trucs, per donar-li forma, ondular-lo... sense que es vegi molt artificial, lo més natural possible.
Nose on s'ha de preguntar això, però segur que vosaltres em podeu ajudar.
Moltes gràcies:)
InterPersonal

Hola Berta:P:P. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, no sé si et puc ajudar gaire en aquest "aspecte"...Segurament que sí que hi ha trucs com tu dius per donar-li algo més de forma o ondulació. Consulta-li a la teva perruquera, però si portes una melena molt recta, potser escalant-te'l una mica de les puntes aconsegueixes que no et quedi tant aixafat. També hi ha unes pinces que s'escalfen tipus planxa, i són per ondular-los una mica. Jo tinc una companya de feina que s'ho fa i li queda genial, sembla sortida de la perruqueria. I també hi ha productes de perruqueria que te'l poden ondular (tipus permanent però molt fluixet...Segur que hi ha un munt de coses.
Espero haver-te ajudat una mica. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat