por a la nitt !!!!!!!!!
desde l'estiu passat k em passsa una cosa rara avans danar a dormir e d'anar per tota la casa a tancar les finestres i les peersianes de les portes k donen al balco i la de baix al garatge !! ja fa un any k segueixo amb akesta por perke sino o fai no puc dormir i tinc por i tambe no puc posarme a dormir sino reso un pare nostre demanan k no entrin a robar fa un any k o faig !! kom puc treurem akesta por !! i poder anar a dormir trankila sense fer aixo !!! AJUDAA !!
molltissiiiiiiiimmesss graciaass !! ptns!! <3:*
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres!
Primer et preguntaria si us ha passat alguna cosa a casa (si us han entrat a robar alguna vegada o si ha passat a prop teu). Pot ser que tinguis aquesta por perquè a algú que coneixes li hagi passat això que t'espanta.
També podria ser que tinguessis por tot i que no t'hagués passat res.
El que et recomano és que facis una altra cosa enlloc del ritual de tancar portes i persianes i resar, ja que veig que això que fas et preocupa:
-Tancar portes i persianes és necessari per passar la nit, per tant, això està bé sempre que ho facis amb calma i tranquil·litat i com a part d'allò que tothom fa abans d'anar a dormir
-Podries estirar-te al llit i fer quelcom que t'ajudi a relaxar-te, enlloc de fer quelcom que et faci sentir angoixada:
*Podries llegir
*Podries escoltar música que et relaxi
*Podries fer una mica d'exercici físic abans de ficar-te al llit
*Etcètera
Potser podries trobar allò que t'ajudés a estar més tranquil·la i que et desangoixés.
Sort!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres