necessito un cop de mà (estudis i alguna cosa més)
Hola! Necessito saber si sóc rara..., mai m'ha agradat fer-me gran, em fa por fer-me gran, sempre he volgut ser més petita del que sóc, quan tenia 8 volia tenir 6, i sempre així... i ara que encara sóc molt més gran vull tornar als meus 16 o així... però no tornar a passar lo que he passat, ser una altre persona... als fer els 18 em va venir molta tristesa no volia fer-me major... Depenc molt dels meus pares tot i que no em porto bé amb ells...
Tinc molta por a fer-me gran, i ja penso en quan seré vella...i em fa molta por... preferiria morir jove que no pas tenir totes les malalties que surten aquella edat...
Potser penseu que estic boja..., perquè potser no seria lògic dir lo que ara diré havent dit tot lo anterior.... però, cada cop tinc més clar que m'agradaria estudiar psicologia (ser que potser no quadre...) estudio educació infantil (un grau superior) i quan acabi m'estic plantejant la opció d'estudiar psicologia, però tinc un altre problema..., i és que el meu pare em fot la bronca perquè vol que treballi i no em vol pagar res més..., mai he treballat i també tinc molta por a no servir per a lo que vull estudiar ni a treballar... de fet tinc molta por a mai treballar, perquè no em veig capaç..., a la eso treia molt males notes, vaig tindre que fer un grau mitjà i el curs pont per les notes i potser no seria capaç de fer la carrera de psicologia però és lo que més m'agradaria... però en part no tinc suport per part de la família, no tinc diners i no ser com ho podria fer...
M'agradaria que em responguéssiu sobre les 2 preguntes que faig (lo de la por a fer-me gran, etc. i lo d'estudiar psicologia) ... gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. La por és antural a vegades, elq eu apssa és que no ens podem qeudar amb ella i ja està. LA POR VA DESAPAREIXENT A MESURA QUE FEM CAMÍ. iNTENTA AFRONTAR-TE A COSETES I VEURÀS COM LA POR JA NO T´ÇE SENTIT I AMRXA. Si has de treballar, treballa. I si vols estudiar , estudia també. No és incompatible. Hi ha molta gent que treballa i estudia al mateix temps!!! Potser necessitaràs més esforç, però res és impossible i treballar l'esforç és molt important per al vida.
Si vols estudiar psicologia, fes-ho!! És una carrera molt profitosa i si és el que t'agrada hos erà més!! No rpenguis decisions epr por!! Fes elq ue et cingui de gust i veuràs com la vida et sorpren positivament!
Endavant valenta!
Eli Aulet wwww.interpersonal.cat