M'agradaria donar-li forma al meu cos
Hola Sara!
Em dic Anna i tinc 14 anys. Medeixo 1'70 i l'ultima vegada que em vaig pesar la bascula marcava 62 kg. Jugo a bàsquet, encara que ara a l'estiu només vaig al gimnàs.
Quan em miro al mirall penso que per molt que no estigui gorda hauria de perdre com a mínim la grassa que em sobra, però no ho aconsegueixo tot hi fent esport. I aquí és on necessito la teva ajuda. Què puc fer? (en respecte a l'alimentació)
Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Anna! Amb l'alçada i el pes que tens és impossible que et sobri cap greix! Pensa que el cos necessita una proporció mínima de greix perquè sense greix no podríem viure. El teu pes està bé, pots estar contenta. Tot i així, si tu vols saber què fer per mantenir un bon pes, una bona silueta i una bona salut només cal que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. Recorda també que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és molt important acceptar-nos tal i com som i valorar-nos positivament. Molts petons!!