Vull aprimar-me i no se com
Hola, tinc 13 anys i faig molt d'esport (tennis 5 dies a la setmana 3 hores cada dia i atletisme), peso 58kg i faig 1'55 d'alçada,trobo que estic un poc grassa i crec que hauria d'estar més prima amb l'esport que faig. El problema es que sóc triada, no menjo ni fruita ni verdura. A més, per poder jugar millor i poder-me moure millor m'hauria d'aprimar un poc. Doneu-me qualque consell per favor, gràcies.
Sara Bujalance

Hola miki1999! No t'amoïnis pel pes, el que sí és important que facis són uns hàbits alimentaris saludables de cara a que tinguis salut, puguis mantenir un bon pes i et trobis bé. Sé que a vegades pot costar menjar fruita i verdura, però val molt la pena que intentis acostumar-te perquè la teva salut t'ho agrairà. De fet, no cal fer res més que menjar saludable, o sigui, de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda) i acompanyat d'esport habitual, com ja en fas. En aquesta pàgina trobaràs informació senzilla sobre com fer una alimentació saludable:
Fent tot això conservaràs un bon pes i una bona salut. I si tot i així tens dubtes sobre el teu pes, aleshores serà convenient que vagis al metge. Molts petons!!