nois
Hola, soc una noia d'institut amb els problemes habituals a aquesta edat, i suposo que això ho hem pensat totes alguna vegada però us ho volia comentar, crec que no agrado a cap noi, fa temps que vull tenir parella però no agrado a cap dels nois que m'han agradat, ni a cap, que jo sàpiga, bé el que volia comentar-vos és si sabeu alguna manera de poder oblidar-me de tot això i no pensar tant en nois.
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal. DOncs és natural qeu se't despertin aquestes ganes. No cal que els facis fora, però epr tenir-les més cotnraldes el qeu pots fer és escriure tot això que sents. Així ho tindràs a una llibreta i no al teu cap. I a l'hora muntar-te plans i activitats per fer, i estar molt centrada en coses que vulguis fer, aprendre ,gaudir..etc.
Les parelles arriben i de moment pots parofitar per pensar en tu amteixa i en al gent que ja tens, epr disfrutar i fer coses per tu. Així quan tinguis aprella no t'oblidaràs de gaudir també del teu espai eprsonal!! Com més tinguis creat el teu pròpi món, les teves relacions de parella també seràn més sanes ,
una abraçda
Eli Aulet