Amor:'(
Holaa, tinc un problema amb un noi mira et contare el que va pasar. Fa uns quants messos vam surtir, pero despres jo vaig rompre amb ell perque en aquell moment no volia novio, ara m'arepenteixo moltissim i molts amics del noi l'estan convencent perque tornem pero no u aconsegueixen i jo no puc mes... :'( Em pots ajudar? Alguna cosa que podría fer per tornar amb ell...? Gracies:)
InterPersonal

Hola Diidii. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, no et culpis per la decisió que vas prendre de tallar amb ell fa uns mesos. Si en aquell moment ho vas fer és perquè és el que senties, i trobo molt bé que fossis coherent amb això. De vegades les coses canvien, nosaltres canviem d'opinió, de sentiments, etc. i això és normal. Tanmateix, si ara tens ganes de reprendre la relació, has de respectar també la seva decisió i donar-li el temps que necessita. Parla amb ell del què sents però, en tot cas, no intentis "apretar-lo" ni que sigui a través dels seus amics perquè se sentirà malament i potser la cosa es pot girar en contra. Igual que ell va respectar la teva decisió de deixar la relació ara ho has de respectar la seva.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat