consulta
Hola adolescents! M'he decidit a fer la consulta ja que porto setmanes preocupada: Abans pesava bastant més que ara pero desde fa aprox. 1 mes vaig començar a mirar-m'ho molt amb el menjar, he perdut bastant la gana i uns 8-9 kg. He començat a fer bastant esport i ara que a l'estiu tinc temps lliure aniré cada dia, sempre em miro al mirall per veure el meu cos (em podria passar hores) em peso constantment, quan menjo a vegades em sento una mica culpable, com si allò em fes estar més gorda. Sóc molt perfeccionista i no he parlat d'això amb ningú. Abans menjava dolços o xocolata o coses d'aquestes amb normalitat, però ara no menjo res d'això i per menjar alguna cosa, sovint miro les kcal que du. Tinc falta d'autoestima i desde fa un any i pico que vaig començar a tenir pocs ànims. Em pregunto si això podria esdevindre anorexia?? Gràcies petons <3
Sara Bujalance

Hola swag! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Imagino que ho deus estar passant malament perquè pel que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn de la conducta alimentària pateix molt, s'obsessiona amb el pes i el menjat i tota la seva vida es pot veure perjudicada per això. La manera de sortir d'axò és que parlis amb els teus pares. Sé que costa fer-ho, però és imprescindible que ho facis, i com abans millor. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Són els teus pares, t'estimen i faran tot el possible per ajudar-te i aconseguir que siguis feliç. Si necessites més orientació, truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!