M'ESTIC TORNANT BOJA
Bon dia, miri es que a mi m'agrada un noi. El problema es que els seus amics li han preguntat que si m'estima i ell diu que no, pero els amics diuen que si per que sempre emb mira, quan li toco es posa com un tomàquet... I cada nit ploro perque jo l'estimu molt i nose si dir-li perque tinc por a que ell no m'estimi donç...
Avegades la meva germana m'ha sentit plorar i no l'explico el pqerque per que ella no m'entendria i nose que fer, tinc ganes de morirme, no vull viure tan trista vull viure feliç i no puc.
Gràcies :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que en un full escriguis tot elq eu tens de positiu en les diferents àreas de la teva vida: amics i amigues, hobbies , habilitats que tens, família, estudis, temps d'oci i coses que t'agrada fer...etc. Així podràs veure que tens molts motius epr ser feliç
Amb el tema de l'¡amor és bonic quan és correspost, però a vegades no ho és i no passa res. No podem pretendre a la vida que tot ens vagi perfecte i com volem. la clau de la felicitat està en anar acceptant el que passa, fixar-nos i posar atenció i disfrutar del que va bé i està al nostre control i aprendre de totes les situacions.
La felicitat també depèn de la nostra valentia i entussiasma en acceptar i afrontar el qeu no va bé.
Disfruta de l'estiu i de les teves coses i deixa que les coses passin.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat