Ajudam!!
Hola, tinc un problema.
Em sento malament amb el meu cos, quan em miro em veig gorda i tothom em diu que estic primeta... Pero jo no em veig aixi. Medeixo 1,61 i peso uns 48 kg aprox. Fa uns mesos vaig arribar als 43 i ma mare em va dir que o mengreixava o que em portaria al metge... I poc a poc vaig anar guanyant pes en contra de la meva voluntat. Faig molt esport i per lesport que faig es important, molt important pesar poc. Estic grassa? Menjo molt poc pero a vegades em pego atracons de menjar i despres em sento pitjor pero no vomito. No se que fer!! Algun consell?
Sara Bujalance

Hola Martaa! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Amb l'alçada i pes que tens és impossible que estiguis grassa! Al contrari, estàs prima! De fet, pel que dius, és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns fan molt de mal a la persona, ja que aquesta pateix molt, el menjar domina la seva vida i cada cop és pitjor. El que has de fer per trobar-te bé és parlar amb els teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però ho has de fer. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans els hi diguis, molt millor. Si necessites parlar més, truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts petons!!