Confús
Hola!
Sóc un noi jove i m' agradaria tenir una bona tableta abdominal i uns bons músculs tonificats i també tenir un broncejat perfecte! Ja he començat a fer abdominals i altres exercisis i pendre el sol.. però últimament noto que estic una mica prim i que no em poso moreno... pot ser que hi hagi alguns aliments que puguin afavorirels dos conceptes?
Grààààcies"!
Sara Bujalance

Hola! La millor manera de tenir tableta i estar musculat és fer esport, com ja en fas, acompanyat d'una bona alimentació: variada i equilibrada (com marca la piràmide alimentària). I molt important, no et fixis en les tabletes o músculs dels nois que surten a televisió i revistes perquè molt sovint porten maquillatge per fer veure més múscul del que hi ha, i també photoshop. Pel que fa al bronzejat, recorda que és molt important posar-se protecció solar per evitar malalties a la pell. Si vas prenent el sol amb protecció de manera habitual, aniràs agafant color sense ni adonar-te'n. Les pastanagues són un molt bon aliment per afavorir el bronzejat. Menja'n cada dia, també et pots fer licuats. Molts petons!!