Es molt urgent!
Veuràs els meus pares es van separar ara fa uns sis anys, jo em vaig quedar amb la meva mare i el meu germà.
Jo veia el meu pare nomès durant un any, desprès d'un dia a un altre ja no ens venia a buscar a mi ni al meu germanet petitó. La veritat que a mi no em preocupava perquè pensava que no necessitava el meu pare, però ara desprès d'aquests anys, una discusió amb la meva mare li vaig dir que necessitava el meu pare al meu costat. Ella va accedir, el va trucar i vaig quedar amb el, va canviar molt en el seu aspecte vull dir.
La cosa es que amb la meva mare fa tres anys que no tenim confiança, tant com ella amb mi no jo amb ella. Jo ho he intentat però es impossible s'enfada per tot i vaig decidir no comentar-li res de la meva vida. Un dia una baralla que vam tenir ella i jo me'n vaig anar amb el meu pare a la seva a casa a dormir però al dia següent la meva mare em va venir a buscar, tot anava bé però ara les notes m'han refraudat molt no m'ho esperava els meus resultats, i ara la meva mare ma tret el mòbil i fer els deures que m'han comanat el institut tres hores al dia sino no podria sortir al carrer a donar un vol, aixó ho entenc bastant el que no entenc es que la meva mare està insoportable amb mi, li parlo bé i em contesta de males maneres, li faig les feines del institut i la de casa netejar i encara se'n queixa i fa dies que m'estic pensant anar-me amb el meu pare, perquè amb ell les coses serien diferents, feria els deures igualment però amb ell tinc una cosa que no tinc amb la meva mare que se'n diu: CONFIANÇA.
I vui saber per la teva opinió, si faig bé en anar-me a casa del meu pare, diuen les meves amigues que viuria molt millor amb el meu pare per la cosa que no tinc amb la meva mare que com he dit abans era la confiança.
Siusplau, ja no sé que fer més necessito una opinió d'una professional.
Moltes gràcies per la seva atenció.
Molts petons,
Malva.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la situacióp, çe´s complex. Tots passem etapes complicades amb la família. Nos e si al solució es resoldrà anant a casa dels teus apres. Crec que et mereixes una conversa sobre aquest tema amb la teva mare. i amb el teu apre també, eprò ells dos també haurien de decidir-ho.
Fes aquest pas. Parla amb la teva mare i digua-li com et sents., Que et costa viure amb aquesta situació a casa i que no vols més discussions i t'agradaria trobar-hi una solució,. ja que us està perjudicant a totes dues.
Podrieu mirar de fer alguna sessió amb algun psicòleg per resoldre la situació. Sewmrpe va bé explicar-ho a un professional,, Però això és delicat i ho haurien de decidir els teus pares junts.
una abraçada
Eli Aulet www.inteprersonal.cat