Menjar
Hola em dic Laura,ting una obsesio molt gran amb el mejar, sempre que meju alggu, o vaig a casa dalguna amiga estic pendent de quantes a calories te el que menjo, ja que despres intentu correr o fer algu i e de cremar les mateixes calories que me menjat. Ara ja fa 2 mesos que vomitu despres de sopar, ja que despres de dinar ho intesntu cremar anat a correr pero despres de sopar no ting tems per tant faig el que faig.El cas és que si no vomito no em sento bé. Jo ja fa 2 anys que ting molts de complexes amb el meu cos, amb el menjar.... Vaig a una clinica de transtorns alimentaris, i majudent molt pero igualment em segueixo veient igual de grassa que abanç. Ajudem siusplau.
Gràcies! i perdó per molestar
Sara Bujalance

Hola Laura! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho estàs passant molt malament. Pel que dius és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus pateix molt, s'obsessiona amb el pes i el menjar i tota la seva vida es veu perjudicada per això. Com més temps passa, pitjor es troba la persona. Però tot i ser malalties greus, els trastorns de la conducta alimentària es poden curar, i la persona pot aconseguir trobar-se bé. El que has de fer per aconseguir sortir d'aquesta situació i trobar-te bé amb tu mateixa és parlar amb els teus pares. Sé que pot costa, però és indispensable que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans hi parlis, millor. Ja veuràs com t'entenen i fan tot el possible per ajudar-te. Si necessites més orientació, truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!