nose si estic gorda
hola
1. peso 60 kg i medeixo 1'73 d'altura, he engordat moltisim en el ultim any (uns 6 kg aprox) i estic molt preocupada perqe si continuo aixi acabare gordisimaaa :( a sobre tinc molta panxa sempre la he tingut aixi i no baixa ja estic a punt de complir 15 anys no s'em hauria hagut de treure? pero la veritat no intento mai aprimarme perqe no tinc força de voluntat i a sobre soc suuper golafre jajjaja
2. tinc una amiga qe s'esta OBSSESIONANT moltisim amb el seu pes i altura i no esta gorda pero si musculada i llavors ella es veu gorda. jo sempre li dic qe esta genial i qe no es preocupi, qe ha de menjar mes i tal pero no para de preocuparse. em preocupa molt qe es torni anorexica :(
ajuda siusplaau :*
Sara Bujalance

Hola! Et contesto per parts:
1. Amb l'alçada i el pes que tens és impossible que estiguis grassa, així que pots estar contenta perquè el teu pes està bé i estàs prima! A més, pensa que si l'últim any has engreixat és perquè has crescut. O sigui, t'has fet més gran, no més grassa! Si no haguessis engreixat voldria dir que el teu cos no madura, i això sí seria un problema!
2. Si creus que la teva amiga pot estar tenint un problema amb el cos, parla amb ella sobre la preocupació que tens i, sobretot, aníma-la a que ho expliqui als pares, ja que si està tenint un problema la única manera de que se'n surti és que els seus pares n'estiguin al cas. I si veus que ella no els hi diu, aleshores serà necessari que ho facis tu directament tot i que ella es pugui enfadar. Segur que amb el temps t'ho agrairà.
Molts petons!!