Hem diuen de tot!(URGÈNCIA)
Hola, sòc Marta i el meu problema es que jo, tinc amigues a una plassoleta on hi han una colla de nens i l'altre de nenes.
Però els nois per fer-se el chuletes, es dedican a insultar-me, i el que fan es baixarme l'autoestima.
Ara mateix els insults han començat a ser mes grossos com: POU,GORDA,OBESSA...
Ja no se que fer, estic deixant de menjar una mica per veure si baixo de pes, però es que jo no em veig gorda.
Cada dia ploro per tonteries d'aquestes pero esque ja em tenen farta.
Que puc fer?
Espero la teva resposta!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Docns entenc que et molesti que et diguin això. Però el més important és el que penses tu de tu mateixa. Els comentaris que et fan són molt immadurs!! No se si et mereixes fer-els-hi cas.
No ho paguis amb tu mateixa!!! si tu estàs bé, e´s que estàs bé i no t'has de canviar per agradar als altres. Seràs molt més feliç i et sentiràs molt millor amb tu amteixa si et reafirmes i no fas cas. Com més cas facis, més rpèsonera et sentiràs.
Tens moltes virtuts!! Aprofita-les i valora-les!! Fes-te una llista, pots rpeguntar a gent amb confiança que te les diguin i te els poses al'habitació i cada dia els llegeixes! Veura`s com funciona!!
Et felicito per saber valorar que estàs bé!
Eli Aulet www.interpersonal.cat