Possible anorèxia? Tinc por.
Hola,estic desesperada. Des de fa uns dies em preocupa molt la meva salut i el meu pes, tothom diu que estic molt prima i que tinc un cos de model (medeixo 1'72 i peso 50 kg) però jo no ho veig així, només em vull aprimar més i més. Avui, per curiositat, he buscar els símptomes de l'anorèxia nerviosa per saber si el que estava patint era això i resulta que tots els símptomes coincidien amb els que jo tinc. Tinc por. No vull ser una anorèxica però tampoc vull menjar, em fa fastig. Molts cops he pensat en parlar-ho amb algú però no puc, no em veig capàs i tinc por. Tinc por de que els meus pares pensin que m'haurien de portar a un centre d'alimentació i m'obliguin a menjar. Estic cansada, i tinc moltes ganes de plorar tota l'estona. No em veig bé amb el meu cos i només vull retocar-lo o portar samarretes que no em marquin gaire la silueta. Que he de fer? Estic sofrint veritablement anorèxia nerviosa? En el cas que sigui anorèxia que he de fer? Tinc molta por del que pugui dir la gent de mi.
Sara Bujalance

Hola Hikari-Chan! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Per tot el que dius és possible que estiguis patint anorèxia, i entenc el teu dolor. Quan algú pateix anorèxia pot sentir-se realment malament. I això no és just perquè et mereixes ser feliç. El que has de fer per aconseguir estar bé és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant. Sé que és difícil fer-ho, però és la única manera de trobar-te bé. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que parla amb ells. Pots parlar-hi directament o escriure'ls-hi tot a una carta per a que la llegeixin sense que estiguis al davant. Fes-ho com vulguis, però parla-hi. Si necessites més orientació pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!