Anorexiiia :''(
Hola, :''(
No se el que em passa tinc 13 anys i peso 54 soc una foca veritat? Estic farta de ser gorda tot el mon m'ho diu i he començat a vomitar no m'anava bé perquè no m'aprimava res i em possava deprimida, fins hi tot un dia que em va donar un atac de ansietat em vaig menjar 25 pastilles i no em va pasar res. Me intentat suicidar y em tallo, ya no se que fer si fos prima tot per mi seria diferent però ho he provat tot...
NO SE QUE FER AMB AQUESTA VIDA DE MERDA...
Que faig?¿ Em mato?¿ Segueixo vomitant?¿
InterPersonal

Hola Mars! Sóc la Marina Marull, psicòloga d'InterPersonal Vic. A veure anem a pams, per començar: a menys que t'agradi nedar en aigues glaçades i tinguis aletes enlloc de mans, no, NO ETS UNA FOCA. Vomitar tampoc és la solució, al contrari, et pot portar més problemes, o sigui que intentem descartar això (a part que pel que dius tampoc t'ajudava a aprimar-te), prou vomitar. Per què no proves de fer esport, menjar sa,... coses que t'aniran bé per la teva salut i que a la llarga et poden ajudar a no agafar pes.
Suicidar-te tampoc és la solució. Ni per tu, ni per la gent que t'estima. Has de provar d'explicar a algú que tinguis a prop i amb qui confiis, que ets sents així de deprimida i buscar com sigui les coses per les que si val la pena viure: els amics, la família, les aficions, milers de coses que n'estic segura que tens i que ara mateix no t'adones que també formen part de la teva vida.
molts ànims!!
marina.marullpsicologa@facebook.com