Nit de lio de borratxera
Hola! Tinc 20 anys, em sento molt sola, i mai he tingut novio... la gent em diu que no em preocupi que arribarà, he deixat de dir el que sento perquè deu ser pesat que durant anys em queixi de lo mateix.., però em preocupa i molt..., no pot aparèixer un noi que m'agradi i li agradi si no ha aparegut amb 20 anys, i jo em sento molt malament, perquè com pot arribar si no socialitzo? és impossible...., dic que em sento sola i és com estic els meus pares i jo ens barallem sempre, mai he tingut una colla d'amics, només tinc una amiga que ella té la seva colla, i quan jo vaig amb ells no dic res, ella diu que m'aïllo de la societat..., jo no ho vull fer, però no sé ni què dir...
M'he liat amb nois des dels 15 anys, però només en són 4, no m'ha agradat cap dels què m'he liat..., sóc verge, i em fa molta vergonya dir-ho ja que no conec ningú més que ho sigui a la meva edat, només vaig anar més enllà del lio amb el penúltim i només són nits de borratxera, d'una nit i no els conec de res...
M'agradaria poder-me liar amb algun que com a mínim m'agradés...
Jo no puc més... perquè sento que mai trobaré algu important per a mi.....
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que a vegades tinguis sentiments d'aquesta que expliques. Pe`ro a vegades aquests sentiments estan basats en què fan els altres, en com hauria de ser...El que m'expliques no és gens estrany!!! No tothom té mil amics i ha tingut nòvio abans dels 20 anys. Entenc que tinguis ganes de viure noves experiències, però no ho centris només en tenir nòvio i molts amics.
Els passos a seguir és acceptar que ara la situació està així i posar-te a treballar per aconseguir els teus objectius. Primer, apunta't a noves activitats i plans ( deixa de jutjar csi anar-hi, no anar-hi), també pots proposar plans tu. Segon, adaptat a les propostes d'aquest grup. Tercer, busca gent nova a llocs nous ( fés activitats). Quart, fes una llista de tots els pensaments que no t'ajuden ( no trobaré mai nòvio, no tinc amics...etc) i adona't de que aquests pensaments no t'ajuden. Quan apareguin no els hi facis cas. Ho aconseguiràs fent pensaments més positius. Per exemple: "no estic sola, ningú mai està sol i a més estic treballant per conèixer més gent". Cinc, activa aquesta actitud de passar-t'ho bé i disfrutar, si ho fas així repertiràs bon rotllo i llavors tot va arribant!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat