Vull baixar de pes urgentment
Hola, trobo que estic grassa davant les meves amigues, totes lliguen, vale jo tambe, pero igualment, sempre mengen el que vulguin, estan sempre guapes, perfectes, i em trobo apartada, medeixo 1.70 i peso 63kg vull baixar ja de ja de pes, perque es posen el que volen, i jo no puc, em veig kilos per totes bandes, i es preocupen per mi, perque em veuen be, pero jo no... vull baixar als 54kg
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, NO necessites aprimar res! Estàs bé! De fet, si aprimessis posaries en risc la teva salut!. Pel que dius, el problema no està en el teu cos (que ja està bé com està), sinó que el problema està en com et veus tu. Probablement t'estàs veient més grassa del que ets. Per aconseguir veure't tal i com ets i sentir-te bé amb tu mateixa és important que et valoris positivament, que t'acceptis tal i com ets, donant-te permís per cometre errors com tothom, NO et comparis amb cap altre noia (cada persona és diferent, única i exclusiva i en això està la gràcia, sinó seriem tots iguals i seria molt avorrit), i rodejat de gent que et faci sentir bé. Una altra cosa que t'anirà bé és parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, avis..., de com et sents amb el cos. Ells t'ajudaran a veure't bé i sentir-te bé. Pel que fa al menjar, la única i millor manera de mantenir un bon pes i un bon tipus és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Molts petons!!