Claustrofóbia? i altres coses
Hola!
Tinc un problema amb els ascensors... A vegades quan vaig en ascensor (Per molt gran que sigui), si hi ha molta gent m'entra por i em poso MOLT nerviosa... Un amic diu que és claustrofobia (No sé si s'escriu així), peró no ho tinc clar del tot, per que només em pasa amb els ascensors, aparells semblants o espais MOOLT reduits, llavors volia saber si és aixó el que em pasa
També tinc un altre problema, que es que no em controlo molt... Exemple 1: Quan no em puc desenrredar el cabell, em poso molt nerviosa i m'enfado i llenço la pinta o començo a donar cops, a cridar...
Exemple 2: Si una cadira la puc moure perque no rellisquen pel terra (No sé si s'enten?), també m'enfado i començo a donar-li cops, a cridar... He arribat a pensar que estic una mica boja...
Alguna persona m'ha dit que hauria d'anar al Psicòleg, Hi hauria d'anar?
No sé si heu entés el meu segon problema... De totes maneres Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. PSICÒLOGA D'iNTERPERSONAL. El que expliques pot tenir alguna similitud amb la claustrofobia. Però si e´s així et dic que no és un trastorn gens greu. És més comú del que creiem i té un tractament eficaç.
Té a veure també amb el que dius de les teves frustracions, que pots repondre amb por quan no controles alguna cosa i rabia. Per tant, epr aquí et podria ajudar una teràpia.
Anara teràpia e´s una manera de solucionar i aprendre estratègies per a créixer i superar les dificultas que ens anem trobant a la vida. És molt natural aprendre d'aquestes situacions i la gent quan va al psicòleg està molt content del que aprèn.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat