SOS!
Fa temps que estis superpillada per un amic meu. Es un any mes gran ke jo. Parlem cada dia pel whats pero en persona nmes em parlat un cop. LI.vull dir.el.k.sento.per.ell pero ns si ell tmb esta pillat per mi. Que faigg?¿ ajudaa siusplauuu :((
Elena Crespi

Safrar11, hola!
Potser seria interessant que intentessiu reforçar el poder parlar cara a cara. De vegades depenen massa del whats perquè és un sistema fàcil, on no hi ha la vergonya que hi ha si tens la persona al davant... però això pot fer que, a l'hora de la veritat, costi més parlar. Per tant, et proposo que intentis parlar més amb ell cara a cara...
Això també t'ajudarà a veure cap a on vol anar ell, si s'acosta cap a tu o si no i et facilitarà el camí per valorar si li has de dir que estàs pillat per ell o no.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat