No se que em passa
Hola, aveure jo he tingut bulimia però la vaig superar fa un any, ara cada vegada em veig mijor,pero el fastic del meu cos pot mes, estic deixant de menjar i no soc cosient, i no se si pot ser algo relacionat amb un altre altre trastorn alimentici, tic por, en un mes he adelgasat com 8 kilos, sense fer exercici, vui seguir adelgazant perque aixi etic mijor delgada, medeixo 1'70 i pesaba 74kg ara peso 66, jo crec que es mijor, pero estic asustada per si es aixo, avegades penso en vomitar pero no ho faig.
Un peto
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Si ja vas patir una bulímia i encara t'hi estàs recuperant és molt fàcil tornar a recaure o patir anorèxia. Quan algú passa pel que estàs passant tu se sent molt malament i no és just. Et mereixes ser feliç, i per aquest motiu és tan important que surtis d'aquestes malalties. El que has de fer per recuperar-te i estar bé és parlar amb els teus pares i explicar-los què t'està passant. És la millor i única manera de superar-ho i aconseguir sentir-te bé. Sé que pot costar parlar amb els pares, però com abans ho facis millor. Molts ànims i molts petons!! (Si necessites més orientació truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09).