Videos :/ i Talls(2 Coses)
Hola Adolescents! Fa uns dies em vaig tallar i em sento molt malament. Tinc molts problemes en l'amor i en mes coses que em fan sentir molt malament. Soc una noia que no mostra mai el seus sentiments, em vaig passar 1 anys sencer plorar no soc gens cariñosa, i ara em pasen totes aquestes coses,i no m'agrada gens, em sento vulnerable que puc fer? :/
I l'altre cosa que os voldria consultar es que, soc també una persona divertida i m'agrada fer riure a la gent, i tinc un conte de vine, a les meves amigues no els hi agraden aquestes coses i m'agradaria fer-ho amb algú que vulgui fer sentir be a altres persones i a la vegada estigui bé amb ell/a mateix. Com puc trobar a algú que pugui arribar a ser amiga/c meu i que vulgui divertir-se amb mi pujant videos a vine o Youtobe? Anhelo molt això la veritat i em farieu un gran favor.
Petons i gracies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que no et sentis bé per haver-te fet mala atu mateixa. Actuar d'aquesta manera per a què les coses no surtin com volem no és gens positiu epr un mateix! Hi ha moltes estratègies per a acceptar i fer que els coses les poguem controlar més!! i acceptar quan no surten bé. De fet, aprendre a accpetar alr ealitat enlloc d'enfadar-nos e´s un bon camí per a aprendre i madurar.
Quan una cosa no vagi com vols, escriu, plora un rato, fes exercici epr treure la frustració...Això són coses productives per gestioanr la rabia de la frustració. Però fer-se mal no és útil i no s'apren res.
Si uses aquestes estratègies veuràs com aprens a autoregular-te i cada cop acceptes més el qeu vols.
Si ta'grada fer riure a la gent, pots informar-te al punt jove de la teva zona de llocs que puguis participar i activiitats que s'organitzin. Jo el tema del youtube el veig un pèl perillós, si ho volguéssis fer , et recomanaria que primer parlis amb algun adult de confiança i ho mireu bé i estigueu segurs que funciona. Molt important!!!! Disfruta d'aquesta virtud amb resposnaiblitat!!
endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat