Pes
Hola! He llegit algunes consultes, però penso que el meu cas és diferent. Peso 62kg i medeixo 1'57m. Faig esport casibé cada dia i no m'aprimo gens, tinc unes cuixes gegants i faig panxa :(
També faig una bona dieta. Què podria fer?
Merci :)
Sara Bujalance

Hola! El primer que has de fer és no pensar en el pes perquè és una cosa moooolt relativa. Depèn de moltes coses: edat, genètica, estil de vida, estat de salut, etc. I sempre és diferent en cada persona, fins al punt de que dues persones de mateixa alçada i pes poden tenir cossos molt diferents. El que has de fer per assegurar-te estar en el pes que et va bé és menjar de tot, variat, equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària. Aquí tens la piràmide junt amb pautes per fer una bona alimentació:
), i fer esport habitualment, com ja fas. Si tot això ja ho fas i et matens sempre en el mateix pes vol dir que ja estàs en el pes que el teu cos necessita per estar bé i que no necessites aprimar res. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, i que per aquest motiu és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!