noi
laltre dia vaig veure un noi i me enamorat dell peroo cuan al veig em giro tink bergoña quepukfer per coneixal i per perdre la bergoña?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. És natural que tinguis certa vergonya. En aquests temes tots en tenim. Tingues apciència amb tu mateixa i quan te'l trobis diga't missatges a tu amteixa que t'ajudin. Per exemple, "és natural que senti vergonya i a més puc confiar en la emva valentia i ser jo mateixa".
Aquesta és una bona formula i llavors ves fent cosetes que vulguis per passar-t'ho bé. No estiguis amssa pendent d'ell i estigueu me´s de passar-t'ho bé. Si et centres en passar-t'ho bé i de pas crides l'atenció doncs bé i sin´ço ja t'ho hauràs passat bé i això semrpe dóna bons resultats!!!
una abraçada!
ELi AUlet www.interpersonal.cat