soc raraa? mai m'he enamorat
holaaa!
tinc 14 anys i mai m'he enamorat... em sento molt rara perque totes les meves amigues pensen en nois i paren d'ells i etc i jo no sento res...
soc molt timida i no sé si aixo pot tenir algo a veure... ? o a vegades em fa por que quan trobi a algu les meves amigues se'n riguin a les meves espatlles de si el noi es lleig o qualsevol cosa...
pot ser que una persona de la meva edat mai s'hagi enamorat?
InterPersonal

Hola maduixes amb nata! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal. No , no ets rara!!! no hi ha data ni edat per començar -se a enamorar. Tot arriba!
De totes maneres, si que nosaltres també tenim certa responsabilitat en com van les coses en aquest tema. I si, pot ser que al teva tímidesa o aquestes idees sobre el que pensaran els altres estiguin interferint!!
El que et recomano és que siguis tu mteixa!!! la tímidesa no és una bona amiga per a disfrutar de les relacions i a poc a poc al podràs vençer. Tots hem de treballar cosetes epr anar millorant i de vergonya i timidesa en temes d'amor tots en sentim!! Intenta posar-te a prova fent petits passsos, cosetes que et costin i a poc a poc les vas fent. Veuràs com moltes de les teves pors no es cumpleixen. Estar tan pendent de la opinió dels altres és molt agotador i no permet que un dsifruti. El aps és aquest ser valenta i anar-te atrevint a poc a poc. Això et motivarà i veuràs com vas aconseguint bons resultats!
Endavant
Eli AUlet www.interpersonal.cat