No sé qué fer...
Hola, necesito ajuda.. Magraden dos nois que son completament diferents :$ Un és un any més gran que jo i a començat ara el batxillerat.. Sempre hem sigut molt amics pero fa poc en un botellon sem va declarar.. vem estar dos setmanes de tonteo i algun que altre pico fins que li vaig dir que el preferia com amic.. Esta molt resentit amb mi i jo el trobu a faltar.. crec que magrada :( pero si li dic que magrada seria jugar amb els seus sentiments oi? Perquè ja vem estar d tonteo sapiguent que jo no ho tenia clar i ell ho va pasar malament perque jo volia anar lenta. Per altre banda esta un noi que te un any i mig més pero ell es mes tonto que l'altre, ara fa un grau mig a barcelona pero esta molt lleig.. ja no magrada tant com abans.. ( el vaig coneixer l'any passat i vam estar de lio durant temps) i ara tornem a parlar.. i estem de tonteo.. Que faig? Sento que estimo al meu amic( el primer) pero esta resentit i oblidant-me.. no es plan de presentar-me alla i liarme amb ell.. ( cal aportar que mai s'ha liat amb ningú i vaig ser el seu primer pico )
Elena Crespi

Pitufina98, el més important és que escoltis els teus sentiments. Si veus que realment t'agrada el teu amic i que l'altre noi ja no t'agrada, segurament no val la pena tontejar amb algú que veus que ja no t'agrada.
Entenc que el teu amic està ressentit i dolgut però els sentiments, de vegades, no estan clars des del principi. Potser el millor que pots fer és explicar-li a ell com et sents. La sinceritat en aquests casos és molt important perquè ell segurament no sap què et passa pel cap (és impossible d'endevinar) i no entén perquè vau tenir aquell apropament...
Primer de tot, doncs, pensa, realment amb el que vols, i si veus que realment t'agrada el teu amic... sigues sincera!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat