Sobre parella..
La veritat es que nosé del tot bé si aquest tema va aquí.. Pero un noi, haveure..
EL conec des de fa 4 anys i ara aquest any anem a la mateixa classe junts, ( el primer any )i ha tontejat molt i molt amb mi, sempre estavem junts i ho feiem tots junts.. (balls treballs tot saps) Pero després ell tenia una noia( que tornen i u deixen hi ha molt de liu) ara no ho estan.
Ell i jo no parlem gens per el whatsapp res algun cop que neceistavem algu.. ara que ve al estiu mel e trobat a laguan festa i jata i em parlat perque som amics amb ell i els altres que anava amb ell.. M'obra al whatsapp sempre per demanar-me cançons i aqui s'acaba la conver.. En persona era increible, sempre ens miravem als ulls, agafavem confiança i tot aixo.. Sé que el veure més perque quedare amb les noies del seu grupet, i al final tots acaben venint.. Pero sempre m'ha donat mil i unes ilusions i al final res..Ara no es allo de obrilu al whatsapp i preguntarli tot.. Amigues meves diuen que ser k va per mi que potser aixo es una excusa lo de les cançons i no se que mes.. Pero nose que fer..Potser lo millor es parlar amb ell, pero enetenu i no parlem per whatsapp que de sobte lobri i tal ns.. QUE FARIEU?
La veritat nose que mes dir..
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que intentis anar mAntenint aquest bon rotllo amb ell. Sigues tu amteixa que sembla que també funciona. Pots aprofitar algun moment de bon rotllo per dir-li alguna cosa positiva d'ell o de vosaltres dos: que t'ho passes molt bé amb ell, que es divertit tal...etc. El que tu vegis!
Intenta crear bon rotllo entre vosaltres, aprofitant que aj us porteu bé i sent tu mateixa! si segueices per aquest camí sortirà la ocasió de poder parlar o aniràs veient com van els coses. Si vols expressar-li el que sents és positiu deixar les coses clares i amb fermesa. Hauràs d'assumir els cosneqüències acceptant que poden ser positives o negatives, però no anticipis fets dels que no tinguis cap prova.
Disfruta dels amics i d'ell i si estàs de bon rotllo tot és me´s fàcil!
Endavant!
Eli Aulet www..interpersonalc.at