No m'agrada el meu cos
D'acord que el cos és lo menys i que lo que més val es lo de dins.. Però aviam avui en dia si val molt el cos i no només per el sexe contarari si no per sentir-se bé una mateixa( soc noia fare 16 anys).
Haveure no em considero molt gorada, pero si em sobra molta panxa.. ( a vegades la disimulu allo aguntant o posant el pantalo a sobre) pero clar ara es estiu.. i..es hora de la platja i alla no tinc cap pantalo.. TAMBÉ les cuixes.
Sé que estic a l'edat de aixo.. pero no només mu dic jo si no que la meva mare també.
Les amigues com no em diuen que estic molt bé.
No se que fer, perquè menjar m'atrau molt i sempre tinc gana i després a la hora de fer exercisi no tinc molt de temps, ( ara si que una mica) havia pensat en comprar-me algu per apimar les cuixes i la panxa pero la veritat es que no se que fer.. estic super perduda.. i m'estic opessionant bastant. no puc amb tot aixo m'agovia massa..
Sara Bujalance

Hola! Passa de comprar res perquè no hi ha cap cosa que faci aprimar. Les úniques pautes que serveixen per mantenir un bon pes és menjar equilibrat i fer esport, totes dues coses s'han de fer com a hàbits. Si menges com marca la piràmide alimentària (aquí la tens junt amb pautes per fer una bona alimentació:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Però el més important de tot és que tu et sentis bé. No és just que aquest tema t'ho faci passar malament. A més si t'hi obsessiones pot acabar sent un problema gros. El que has de fer per sentir-te bé és parlar amb la teva mare i dir-li com et sents respecte al cos, i respecte als comentaris que ella et fa. Segur que te'ls fa amb molt bona intenció, però si et fan mal li has de dir per tal de que la teva mare mateixa t'ajudi a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!