Digestio
Hola, et volia preguntar que ara que anem a la platja i a la piscina s'ha d'esperar 2h per no agafar un tall de digestio. Si no la faig pot passar alguu??
Sara Bujalance

Hola! Això del "tall de digestió" com a tal no existeix. El que sí que passa és que mentre fem la digestió el nostre cos està "concentrat" en fer la digestió i ficar-se a l'aigua freda de cop pot ser dolent. El més convenient després de menjar és fer repòs durant una estoneta per fer bé la digestió, però no cal esperar dues hores. També és convenient entrar a l'aigua a poc a poc, sobretot si està freda. El millor que pots fer per no tenir cap problema és reposar una estonaa després de menjar (però no dues hores si no vols), i entrar a l'aigua a poc a poc, així podràs banyar-te perfectament. Molts petons!!