com puc fer que una amigua li caigui be
hola et voldria demanar una cosa
AL MEU POBLE HI HA UNA AMIGUA QUANT ESTEM AMB GENT ES PORTA MOLT BE EN MI QUANT ESTEM SOLES NOO
I TAMBE QUANT M'HA APROPK A ELLA PER DIR-LI ALGUNA COSA ELLA SEN FA I NO M'ESCOLTA PERO LI ACABO DIEN-LI
SIUPLAU AJUDAM
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs a poc a poc vas veient si us aneu aproximant. Nop podem forçar aquestes situacions. Vés fent aproximacions a poc a poc. Interessan-te per ella, planificant algun pla si teniu la confiança, enviant-li alguns watsupp o missatge, etc... Seria com intentar crear bon rotllo entre vosaltres però sense presses ni molt insistentment.
Al mateix temps també centra't en la colla. Allà sou molts i molta gent que pot ser interessant. Si t'ho passes bé i vas amb tots per passar-t'ho bé més que per aconseguir això de la teva amiga serà més fàcil que et sentis bé i a més ja despendràs bon rotllo de manera natural
Sigues tu mateixa!! amb els relacions cal ser així!!! això és el que funciona!!
Endavant