Amor... Ajudaa!!
Hola tinc 16 anys apunt de fer-n'hi 17 i des de que s'han acabat les classes tinc més temps per pensar amb les meves coses i em venen a la memoria moltes coses, sobretot peque no puv oblidar res del que vec, visc, sento... Tinc memoria eidética? Aquest és un dubte que tinc.
Fa un temps que estic en moments que sempre estic "rallada" una mica depre, fa 4 mesos ho vam deixar amb el meu novio, una relacio de 8 mesos,perque un noi es va ficar pel mig i ho va espatllar tot, cada dia em dono més compte de que estic enamorada d'ell, que si tingues una altra relació jo em moriria, el trobo molt a faltar i no em puc oblidar d'ell, de tots els moments, del que vam fer junts, on estavam, de que parlavam, el que em deia, quan estava al meu costat apoiantme, quan jo l'apoiava a ell... No puc deixar de pensar am ell ni que vulga encara que estiga amb les amigues fent d'altres coses penso amb ell i al meu cop nomes hi tinc el seu nom i que m'encantaria tornar estar amb ell. Ho parlo amb les meves amigues i la meva familia i l'unic que em diuen es que me n'oblida i jo penso que no m'entenen que jo realment me l'estimo, em diuen que hi ha persones que em mereixen mes que ell, però jo el vui a ell no a un altre, no tinc gaire suport que diguem al meu voltant... He demanat ajuda a una amiga que aquets temes se li donen molt be i em va dir que aixó es causa de recordar el passat i que si el tornesa a veure n em passaria al principi m'ho vaig creure, però un dia el vaig tornar a veure i a parlar durant poca estona i tot el que m'havia dit no era cert perquè el fet de tornai a parlar va fer que encara el tinguessa més present. No m'hen puc oblidar i crec que n'estic enamorada!! No se que fer!! Ajudeu-me si us plau!!!!
InterPersonal

Hola Marins! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. Quan estimes a algu és dur perdre'l i és natural que també estiguis tal com expliques. No se si és que no tens suport de l'entorn. Segurament els altres et volen veure feliç i et diuen el que poden perquè et puguis centrar en tu i en el que a tu t'agrada.
Oblidar no es fa d'un dia per l'altre. Jo et recomanaria que facis una llista amb totes els coses positives, eprò també les negatives de la realció. Ara mateix necessites una visió molt molt objectiva de com anava tot, ja que donar tan de valor a les coses positives no et deixarà prendre una decisió clara de si oblidar-lo o no. Et recomano que facis això i fins i tot li pots dir que et doni un cop de mà aquesta amiga a qui tens confiança . Llavors, dia a dia, vas valorant la llista i així aniràs recuperant la visió que més et pot ajduar.
Per altra banda, fes plans per tu sola i ajuda't a estar centrada en el que fas a cada moment, més que deixar que la teva ment estigui tota l'estona ocupada per ell. Enamorar-se tampoc significa estar tota l'estona centrat en l'altre, això no és amor sa. Hem de fer feina per aconseguir enamorar-nos sanament i decidir si al eprsona que escollim ens convé realment o no.
Endavant!
una abraçada