M'agrada, tontejem, PERÒ TÉ NOVIA!!
avera... fa aproximadament 3 setmanes que em va començar a agradar un noi de la meva classe. El problema és que aquest té novia, però jo he quedat amb ell amb els del cole i també una vegada a soles, tenim intenció de quedar més, una d'elles per anar al cinema i sino anem a la platja, i parlem casi be cada dia unes cuantes horetes per les nits, i la veritat és que les coses van força bé. Ell tonteja amb mi i jo amb ell. La veritat és que m'agradaria tenir alguna cosa amb ell, però clar te novia i és tot més difícil. A la gent que li he explicat solen dir que acabarem tenint algu, pero jo no ho veig així. A l'hora de puntuar físic em va posar la mateixa puntuació que a la seva novia, i a l'hora de fer-ho de personalitat, una puntuació més alta. El cas, és que avegades vaig tiramt indirectes i sembla que les entengui, però a la vegada no. Jo no m'atreveixo a dir-li el que sento, perquè tampoc m'agradaria perdre la seva amistat... no se que fer.. Aconselleu-me siusplau!
InterPersonal

Hola Mapacherubio,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Entenc que és molt agradable tenir algú amb qui tontejar i passar-t'ho bé, però em sap greu dir-te que has de vigilar. T'has posat enmig d'una parella i algú en pot sortir perjudicat. Jo et recomano que de moment et distanciis una mica, per molt dolorós que et sembli.
Sé que potser sembla injust per tu, però ell ara està jugant amb totes dues. Tu saps el què et diu a tu, però no saps què li diu a la seva parella. Realment vols tenir alguna cosa amb una persona que està enganyant la seva parella? Rumia-ho bé.
Una abraçada
www.consultajove.cat