ajudaaaaa!!!!
Tinc un problema el estiu passat normalment moltes de les meves amigues eren de vacances i sempre tenia que animar-les a dir que si fem aixo si fem lo altre pero quan intento quedar no hi ha ningu o alguna vegada pero les meves amgues son incapaces de dir-me per sortir a donar una volta o anar a la piscina pero si no quedo jo no surto que tinc que fer????
InterPersonal

Hola themagic,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És habitual que en un grup d'amigues totes aneu assumint diferents papers. N'hi ha que són més actives, com el teu cas, n'hi ha que sempre troben pegues a tot, altres que prefereixen quedar-se a casa, la que sempre s'apunta a tots els plans... i sembla que a tu et toca activar-les a totes per fer coses!
No t'ho agafis com un problema! pensa que si ningú proposa res, acabes sent tu la que proposa fer allò que més li ve de gust!
Si prendre aquest paper et cansa, agafa-les totes un dia i explica'ls com et sents. A veure com ho veuen elles i busqueu alguna solució entre totes, com per exemple que cada dos dissabtes sigui alguna d'elles la que busqui algun pla a fer.
També pots intentar quedar amb altres grups d'amics que siguin una mica més actius i que siguin ells els que tinguin més propostes.
Una abraçada
www.consultajove.cat