Bulimia
Hola! Mira, fa tres o quatre mesos vaig deixar de vomitar a propósit, ara em torno a veure grassa, medeixo 1'61 més o menys, sóc atleta i peso 50.
Que puc fer? Si torno a vomitar m'aprimarè i em veure millor... El meu pes es correcte?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res!! Si ho fas pots tenir problemes greus de salut! I, molt molt important, NO facis servir el vòmit per aprimar perquè no aprima, si coneixes a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius. El vòmit ni aprima ni engreixa, la única cosa que sí provoca són problemes de salut. De fet, pots acabar a l'hospital per culpa d'això, així que no ho facis. El millor que pots fer és parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents i la por que tens a engreixar. Ells t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar una bulímia. Parla, sobretot, amb els pares, ells faran tot el possible per ajudar-te. Molts ànims i molts petons!!. Truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima si necessites més ajuda: 93 454 91 09.