Millor ammiga plisplis ajuda
Vale,donsc que la meva mare,té una millor amiga...desde que tenien cinc anyets i porten molts anys juntes.I la seva filla i jo també ho som,desde el dia que vaig neixer es pot dir,cuan vaig neixer ella tenia sis mesets i tenim una foto juntes que yo tenia dia de vida...i ja la tenia al meu costat.Cada divendres vaig a casa seva a dormir desde que tenia 3 anys,anem de colonies i de viatje juntes,a a cavalgada de rei,al cole..nose,es la meva germana i no aixi perque es un mote chulo o perq fem moltes coses juntes.Sino..hem compartit i estem compartint tota la vida en cada cosa que fem!!I es amb la que tinc més confiansa!!I ella amb mi.Pero fa poc,ens vam enfadar,vam estar un mes enfadades i ella ja ha trobat una altre millor amiga.I el dia 29 de juny,va ser el seu aniversari,i li vaig passar un text de unes tres mil paraules i em va dir que ja saps que teamo com ningu i ja no estava enfadada i nose que..pero ja no soc la seva bff,i aixo,encara que tot sigui com sempre amb les mateixes tonteries,qedades,ajudes,confiansa....em fa mal.I lo pitjor la seva millor amiga de ara la enganya i cuan li dic no ma creu!!Es pensa que es perque jo torni a ser la seva BFF,i no es aixi.Pero esque ella i jo ens portem millor que ella i la seva millor amiga de ara.Jo crec que encara ho som,pero la unica cosa que canvia es que no ens ho diem.Es la millor persona de esta vida per mi,ja que no tinc bona relacio amb la meva familia.I ella es la unica ajuda i apopio que tinc i no la vull perdre...es la única que sap TOT sore mi i tot el que he patit...consell?Moltisimes gràcies,espero que em contesteu.Un petò:(
InterPersonal

Hola Bertacampa,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Quina història més bonica aquesta que ens has explicat! Com dius tu, les històries d'amistat no es poden dir de paraula, sinó que es demostren en fets i es van construint poc a poc amb aventures, confessions i fins i tot baralles.
També heu d'entendre que és bo anar incorporar noves persones i amics al vostre entorn, és una manera d'enriquir-vos personalment i oxigenar-vos una miqueta amb noves idees i noves maneres de fer.
Tot i així, no crec que la vostra amistat s'hagi trencat del tot, sinó que al contrari, que s'enfortirà. Tingues paciència i ja veuràs com mica en mica tot es va reconstruint.
Una abraçada
www.consultajove.cat