nose si faig be...
hola
T'explico, abans jo estaba amb un noi, i una amiga meva em va estar ajudant a oblidar-lo quan em va deixar, i jo també la ajudaba amb un altre noi, i el noi no volia saber res d'ella, i em deia que jo parles amb ell i que li treiés el tema sobre ella, per saber coses, i parlabem molt ell i jo, i amb el temps ens hem començat a agradar i fa dos dies que estem de rollo i cada nit quedem, el meu problema es que nose si estic fent be, segueixo els meus sentiments, o estic fent malament perque estic amb el que li agrada a un amiga? esque em sento malament, però ens angradem i em sento molt be amb ell... nose, necessito un consell, siusplau.
GRÀCIES.
InterPersonal

Hola K2000
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Quan es barregen l'amor i l'amistat... hi ha un problema perquè algú en surt mal parat! Entenc que si us agradeu, volgueu estar junts, però hi ha en joc la teva amiga i no ho pots oblidar. Ella va confiar en tu per tal que l'ajudéssis a conquistar aquest noi i resulta que qui se l'emporta ets tu!
Em sap greu dir-te això, però hauràs d'enfrontar-te a la situació i parlar amb ella. Explica-li què ha passat i com. Llavors ella decidirà si vol mantenir o no aquesta amistat i ho hauràs de respectar...
Una abraçada!
www.consultajove.cat