FAMILIA :´(
Hola Elena,
estic farta de que la meba ''mare'' jugui amb els meus seniments,fa 3 vegades que ha decit fotre el camp de casa. 1 estava molt a prop de mi, digem que estaba visquen amb el meu germá grant a dos carrers aball de casa meba. Peró aquestes dues vegades a fotut el camp a Sevilla amb les seves amigues que semble que siguin més importants que jo, i jo m'estic tornant boja per que estic amb una situació dificil . Ella i jo sóm com el gat i el gos . Quan parlo amb ella semble que estigui més pendent del .... móvil que jo (parlant amb les seves amiguetes ).
QUE FAIG NECESSITO AJUDA !!!!!
InterPersonal

Hola Meri! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis decepcionada per aquesta situació!!! Tens dret a sentir-t'hi i a reclamar més atenció. I tots i totes passem etapes amb me´s discussions ala família, eprò això no ha d'impedir que estigui per tu.
Parla amb ella serenament. Digua-li que et sents trista i estàs preocupada pel que passa. Que et sents desplaçada i que no entens què passa, que et mereixes una explicació.
Si li expliques així , expressant com et sents, ella t'escoltarà i serà més fàcil que et pugui entendre. A vegades la rabia o la tristesa fa que ens expressem atacant al'altre i llavors no aconseguim una comunicació positiva.
Una altra cosa que pots fer, és intentar buscar també algun adult de confiança que et puguis donar un cop de mà si no s'arregla la situació. Però que t'ajudi, no que posi més problemes.
Prova de fer aquest pas i espera uns dies a veure com respon la teva mare. També li podries escriure una carta. però jo sóc més de parlar cara a cara.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat