Sense saber que fer...
Hola,
Fa 1 any que la meva parella em va deixar, i portavem dos anys i mig junts, però no em va explicar el perquè ho volia deixar i a causa d'això em vaig obsesionar molt amb el meu pes i encara no u e superat, em mir-ho el mirall i em veig molt grosa, tots els amics i familiars em diuen que estic bé però jo ni mi veig ni mi sentu de bé. Peso 68kg i medeixu 1,72 em podrieu dir si estic bé o he de perdre pes? i si ne de perdre què puc fer? perque tinc escoliosis de doble corbetura i tampoc ser que puc fer tinguen l'esquena així.
Moltes gràcies:)
Sara Bujalance

Hola popeta_95! El teu pes està bé, NO necessites aprimar! Escolta els teus familiars i amics i creu-te'ls, estàs bé!. I, molt important, pensa que la ruptura de les relacions no acostumen a tenir a veure amb el pes, sinó que tenen a veure amb coses més importants: la relació en sí, l'enteniment de les dues persones, els interessos de cada un, els projectes de cada un....El pes no és la causa. A més, en el cas hipotetic de que fos pel pes, no hauries de permetre que això marqués la teva autoestima, ja que totes les persones, tinguin el pes que tinguin, tenen el mateix dret a ser respectades i estimades. Sé que és difícil superar una ruptura, donat temps per anar superant-ho, oblidat d'aprimar perquè no et fa falta, valorat positivament, surt amb els amics i rodejat de gent que et faci sentir bé, tot això et farà bé. Molts ànims i molts petons!!