Estic preucupada
Hola! Estic preucupada perqué visc qe un poble molt petit i no hi ha gaire gent de la meva edat, i la que hi ha podriam dir que no és molt agradable estar en la seva presencia. No hi ha ningu amb qui ralment pugui confiar, parlar i/o quedar. Tinc algunes companyes peró son molt falses i no se 100% si confiari o no. Avegades em marginen i no mexpliquen les coses, peró quan tenen un problema venen i em demanen que els hi solucioni. Em sento sola, i m'agradari coneixa gent peró no se com i tampoc vui ser una plasta ni re per l'estil. Que puc fer??
Moltes gracies!
InterPersonal

Hola anonima16! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la teva situació. És important tenir amics amb qui poder confiar aprop. A més, si no et sents bé amb aquestes amistats és qüestió que també n'afageixis de noves. Et díria que ja que són els teus pares qui t'ha de portar d'un lloc a altre o t'han de donar permís per desplaçar-te, parlis amb ells de com et sents. Digua'l-s'hi que et sents sola, que no acabes de trobar la gent amb qui comparteixes valors i coses en comú i que t'agradaria poder conèixer nova gent i/o nous grups. Pots buscar també activitats a la ciutat o poblet més gran i proper al teu i així tens gent diferent amb qui compartir coses diferents. Parla amb ells quan estigueu en un moment tranquils, amb una actitud calmada per fer-los notar que els hi estàs dient una cosa important. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga