distància + complicació
porto enamorada d'un noi fa 1 any i ell de mi... però per culpa de la distància es molt dificil sortir junts... I ara he notat unaltra cosa per un noi que va al meu insti, parlem molt, riem bastant, em fa indirectes... però hi ha el problema que una amiga meva va per ell, pero ell per ella no i no vui que la meva amiga m'agafi mania o algo... i apart també està el noi de el que porto enamorada 1 any... i ara es com si fos un compromís, com que ell va x mi, em regala coses i tal no em vui liar amb unaltra persona per no ferir-lo, però no ens veiem mai ni res i pateixo bastant... però també, em moro de ganes per experimentar coses noves... i nose què fer.. alguuna ajuda?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que siguis sincera. Si set fa difícil mantenir la relació a distància, hauràs de parlar amb el noi i dir-li que no t'agrada el tipus de relació que porteu o el que sents per ell i si han canviat els teus sentiments. Cal ser sincera, parlar i deixar la relació com més aviat millor si decideixes que no t'agrada, per no fer falses esperances a l'altre.
Per l'altre noi, et diría que valoris amb atenció si et surt a compte o no fer un pas amb ell tenint en compte el que sent la teva amiga. Fes una llista de pros i contres d'apropar-te a ell, tenint en compte que potser pots aconseguir alguna cosa amb ell (encara no saps què, ni com de serio seria) però també pots perdre a una amiga ( i el valor de l'amistat és molt important). Facis el que facis sigues conseqüent amb el que pugui passar després de prendre una decisió o altre.
Si vols viure coses noves, no et preocupis, estàs en l'etapa de la vida on descubrir experiències i gent nova està a l'ordre del dia!!
Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga