Desordres alimentaris? Responsume siusplau
Holaaa, dons mira... Air mirant instagram em vaig sorprendre al veurela foto de me cosína. Estaba extremadament prima, i la foto estaba acompanyada per la seguent frase: Pierdo quilos a velocidad de vértigo y me los talo solo contigo. Jodida adicción. Siusplau, ajudeume. Que faig?
Sara Bujalance

Hola sweetlime! Si estàs preocupada per la teva cosina el millor que pots fer és parlar amb ella sobre aquesta preocupació i animar-la a que ho expliqui als pares. Però quan hi parlis, no li diguis res sobre si ha perdut pes o si està massa prima, o si menja poc... Si està tenint problemes alimentaris i li parles així la única cosa que aconseguirem és que s'enfadi i no vulgui parlar. Quan hi parlis interessat sobre com se sent, com està per dins, si hi ha alguna cosa que l'angoixa, etc. D'aquesta manera és més fàcil que parli. I si tot i parlar amb ella continues tenint sospites, o no vol parlar, o nega qualsevol problema... aleshores serà necessari que parlis amb els pares o els tiets sobre la preocupació que tens i la foto que ha publicat a instagram, ells faran tot el possible per ajudar-la i evitar que tingui un problema. La única manera d'ajudar-la és que els pares se n'assabentin. Molts ànims i molts petons!!