que faig?¿!!
Hola! Em dic Paula i tinc un gran problema. La meva millor amiga porta 1 any enamorada del seu ex,i ell no li fa ni cas. Simplement s'ha oblidat d'ella per complet, i ella en canvi no sap què fer per superar-ho. Jo no sé què dir-li! Estic patint molt, la veig a ella plorar cada dia, i ja portem un any així, i no sé com consolar-la, necessito ajuda!
I el pitjor és que el seu ex fa dos mesos que em demana liu a mi i no li he dit res a la meva amiga.
Ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És una gran virtut saber cuidar la teva amiga com ho estàs fent. Pots fer vàries coses. Escolta-la com ho estàs fent ara, però vés-li dient també que us heu de distreure amb noves coses i divertir-vos juntes. Digua-li que entens que per ella va ser molt important, però que valori els pros i contres de viure centrada amb aquest noi. Expressa que et sap greu veure-la així, que tu també estàs patint per ella i que vols veure-la feliç amb diferents coses, que et sap greu que dipositi tota la felicitat en aquest noi per molt que se l'estimi. Penseu també coses per fer juntes per distreure's amb altres coses i gent nova, perquè no estigui tan trista. En el noi segueix-li dient que no, que no ho vols eprquè t'estimes a la teva amiga i que et sap greu que t'ho demani sabent que sou amigues!! Ànims!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga