-
Hola, no sé si és la categoria adequada, però no sé on posar aquest tema.
Resulta que tinc un pit més gran que l'altre i es nota bastant la diferència. Hi hauria alguna solució per igualar?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta.
La veritat és que els humans no som exactament simètrics i és possible que tinguem alguna part més desenvolupada que l'altre. A més, ara estàs en període de creixement i aquesta diferència pot veure's incrementada.
Jo et recomanaria que anéssis a alguna corseteria o botiga de llenceria que t'aconsellin sobre els sostens que millor et poden anar. També pots provar de posar-te samarretes una mica amples, que no quedin cenyides al pit, per tal l'atenció no se centri als pits, o portar-les estampades o amb algun dibuix.
Em sap greu no poder-te ajudar més.
Una abraçada
www.consultajove.cat