Baixar panxa
Tinc complexe amb la meva panxa, faig abdominals 3 cops a la semana mínim i no aconsegueixo baixar la part inferior de la panxa, és a dir, la part abdominal la tinc plana però m'encantaria baixar la part inferior (més aprop de la pelvis). He probat a fer abdominals inferiors però tampoc funciona. Ajuda'm siusplau! Petons.
Sara Bujalance

Hola Darlin! És que la part inferior de la panxa, la que va del melic al pubis és més rodoneta que la part superior de la panxa. És la forma natural de la panxa, en cap moment és greix. Aquesta part de la panxa es pot inflar una mica en funció del cicle menstrual, trànsit intestinal, retenció de líquids.... Per mantenir-la bé i que no s'infli en excés és important que mengis bé, de tot i equilibrat i que facis esport habitualment. A part de fer això només cal que entenguis que la forma natural de la panxa és així. Molts petons!!