amor platonic/impossible
Tinc un problema i resulta que estic penjadisima de l'entrenador de basquet de la meva germana, i ara ella ha deixat el basquet, jo faig limpossible per veure'l, pero no se que fer, en part vull oblidar-lo, pero per altra banda m'agrada massa!! Va ser com amor a primera vista. Un altre problema es que te 6 anys mes que jo... Que hauria de fer?
InterPersonal

Hola!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
No m'acabes d'explicar si havieu tingut algun tipus de relació o si heu parlat alguna vegada. Entenc que estàs en un moment d'acció: o l'oblides o segueixes darrere seu, oi?
Jo et diria que intentéssis alguna trobada amb ell, a veure com respira la cosa. Si veus que ell també està interessat en tu, et mira dissimuladament, o et demana de quedar... doncs endavant!!
Però si no us trobeu, o quan coincidiu, ell no es fixa gaire en tu... em sap greu dir-t'ho, però hauràs de començar a passar pàgina. Com? Doncs intentant no saber res d'ell i sobretot passant temps amb la teva família i amb els teus amics. Fent coses que t'agradin i centrant-te en tu!
Una abraçada
www.consultajove.cat